Array ( [0] => eBot ) Prolect - Centrum Doradztwa i Szkoleń

COOKIES - CIASTECZKA 🍪 Strona korzysta z plików cookies, tzw. ciasteczek, w celu realizacji usług i poprawnego działania strony. Więcej: Polityka cookies


szkolenia@prolect.com.pl   tel. (+42) 630 62 27   tel. +48 506 079 030

REGULAMIN SZKOLEŃ

Firma „Prolect” prowadzi szkolenia, seminaria otwarte i zamknięte. Szkolenia otwarte są ogólnie dostępne zarówno dla klientów indywidualnych jak i firm. 

Zajęcia odbywają się w formie stacjonarnej lub online. Forma realizacji jest wskazana w ofercie szkoleniowej.

Pełna oferta szkoleniowa Prolect jest dostępna na stronie www.prolect.com.pl. Kalendarz szkoleń jest aktualizowany, dystrybuowany drogą mailową.

Szkolenia zamknięte są przygotowywane indywidualnie na zlecenie firmy. Program i harmonogram szkoleń ustalany jest indywidualnie dla potrzeb firmy. Zajęcia odbywają się w miejscu wskazanym przez klienta. W przypadku organizacji szkolenia w siedzibie klienta lub innej wskazanej przez klienta lokalizacji „Prolect” nie ponosi odpowiedzialności za jakość infrastruktury technicznej.

Cena szkoleń otwartych ustalana jest indywidualnie w zależności od rodzaju szkolenia. Jest ona zawsze podana w ofercie na dane szkolenie.

Cena szkoleń zamkniętych (na indywidualne zlecenie firmy) jest ustalana każdorazowo indywidualnie z klientem.

Firma „Prolect” nie zwraca kosztów dojazdu i zakwaterowania uczestników szkolenia chyba, że mowa jest o zakwaterowaniu w ofercie szkoleniowej.

Zamawiający dokonuje zgłoszenia na szkolenie poprzez wypełnienie i przesłanie do Prolect wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego, dostępnego na stronie www.prolect.com.pl- online lub w inny sposób np. poprzez przesłanie widomości e-mail, przesyłając pismo faksem lub pocztą. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Zamawiającym, a Prolect i stanowi zobowiązanie do zapłaty za szkolenie.

Prolect potwierdza otrzymanie Formularza Zgłoszeniowego (lub zgłoszenia przesłanego w innej formie) w ciągu 48 godzin od jego otrzymania, poprzez wysłanie informacji drogą mailową na adres e-mail podany w Formularzu Zgłoszeniowym. Brak otrzymania informacji potwierdzającej w czasie 48 godzin od wysłania Formularza Zgłoszeniowego może oznaczać, że Organizator nie otrzymał Formularza Zgłoszeniowego.  W takiej sytuacji zaleca się kontakt z firmą Prolect w celu wyjaśnienia sytuacji.

Firma Prolect może odmówić przyjęcia zgłoszenia na szkolenie w sytuacji, gdy nie ma już wolnych miejsc na szkoleniu we wskazanym terminie lub gdy szkolenie nie odbędzie się z powodu braku minimalnej liczby uczestników lub sytuacji losowej niezależnej od Prolect.

Najpóźniej na 3 dni przed terminem szkolenia Prolect potwierdza lub odwołuje szkolenie poprzez przesłanie do Zamawiającego odpowiedniej informacji drogą mailową.

Prolect zastrzega sobie prawo do zmian w programie, miejsca sali szkoleniowej, a także zmianę wykładowcy. Jednak zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o zmianie uczestnika szkolenia. Uczestnik szkolenia w takiej sytuacji ma prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu nie ponosząc żadnych kosztów.

Rezygnacja z udziału w szkoleniu przyjmowana jest tylko w formie pisemnej.  W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w szkoleniu online do 3 dni przed terminem szkolenia, oraz szkoleniu stacjonarnym do 5 dni przed terminem szkolenie,  uczestnik nie poniesie żadnych kosztów.

Całkowity zwrot za szkolenie przysługuje w przypadku odwołania przez „Prolect” szkolenia z przyczyn leżących po stronie Prolect, lub wniesienia opłaty za szkolenie, na które brak jest wolnych miejsc. Wówczas firmie „Prolect” zwróci pełną kwotę wpłaconą przez zgłaszającego w terminie 7 dni roboczych od daty odwołania szkolenia.

Każdy uczestnik po zakończeniu szkolenia ma prawo do wypełnienia ankiety oceniającej jakość szkolenia.

W przypadku odwołania szkolenia firma „Prolect” zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by zorganizować takie szkolenie w najbliższym możliwym terminie.

Reklamacje mogą być zgłaszane mailowo w ciągu 14 dni roboczych po zakończeniu szkolenia: szkolenia@prolect.com.pl

W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji Prolect udzieli odpowiedzi w formie pisemnej lub drogą mailową.